دوره آموزش سئو و به همراه جزئیات تخیلی و سئو

Wiki Article

ممنونم میشوم سایت بنده رو یه آنالیزی بفرمایید و پیشنهادی داشتید برای بهبود وضعیت سئوی سایتم مطرح بفرمایید.

با تکمیل فرم زیر، ضمن قرارگیری در گروه دست اول‌های همیار آکادمی جزو اولین افرادی باشید که از نتایج تحقیقات و تصمیمات ما مطلع میشود

مراحل سئو در یک سایت شامل سئو تکنیکال، سئو آن پیج و سئو آف پیج است که این مراحل در کنار هم می تواند رشد قابل توجهی برای سایت شما ایجاد کنند.

منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند.

اما در همین چند سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و بیشتر فعالیتم در حوزه آموزش و مشاوره سئو هست و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.

تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتم‌های گوگل می‌توانید ببینید و مطالعه کنید.

شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید.

یکی از بخش‌هایی که گوگل به آن توجه می‌کند، آدرس صفحات مختلف سایت است. تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد.

پس چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ تعداد یا فرمول مشخصی برای عکس‌هایی که تو پستاتون استفاده می‌کنید وجود نداره، اگر متن‌های طولانی دارید طبیعتاً استفاده از عکس‌ها و آیکون‌های مختلف مطلبتون رو از حالت یکنواخت و کسل‌کننده خارج می‌کنه ولی اگر پستتون کوتاه هست، به همون نسبت براش عکس بذارید و شاید اصلاً همون عکس شاخص کافی باشه.

سئوی کلاه سیاه تکنیکی است که در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این مدل، به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو هیچ توجهی نمی‌شود و سئوکار یا وبمستر سعی می‌کند با فریب موتورهای جستجو و دور زدن قواعد تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

برای مثال یادگیری سئو وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. همکار خوبم بابک به خوبی این الگوریتم را در مقاله «الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی رتبه سایت شما دارد؟» بررسی کرده است.
معمولا کامنت نمی گذارم. مگر وقتی که ذوق زده شوم و وظیفه خودم بدونم که از یک کار خوب قدردانی کنم. دمتون گرم

این ۳ مرحله جز اساسی‌ترین مراحل سئو می‌باشند و بهتر است که این مراحل به ترتیب انجام شوند. در ادامه به توضیح و معرفی این ۳ مرحله پرداخته‌ایم اما به عبارت ساده‌تر ابتدا باید سایت خود را از نظر فنی برای گوگل آماده کنید، سپس به سراغ سئو داخلی بروید و بعد از آن نیز سئو خارجی سایت خود را انجام دهید.

در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

گوگل فعلاً مشکلی با این مورد نداره. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید. برای نمونه می‌تونید ویدئوهای نوین رو ببینید.

با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

سئو به هیچ عنوان یک راه حل کوتاه مدت نیست. اگر فکر می‌کنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌سایت به درآمد و فروش سریع می‌رسید باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمان بر است. خودتان را یک لحظه جای گوگل قرار دهید‌؛ چرا باید سایتی که مدت‌ها رتبه خوبی برروی یک عبارت داشته و مخاطبانی که گوگل هم به آن می‌فرستد راضی هستند جای خود را به سایت ‌شما بدهد؟ اگر این سوال را به صورت منطقی پاسخ دهید، قطعا متوجه اصل مطلب خواهید شد.

برای موفقیت در سئو نیازمند تولید محتوا هستیم، محتوایی که برای کاربر ارزشمند بوده و برای موتور جستجو قابل درک باشد.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

پس چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ تعداد یا فرمول مشخصی برای عکس‌هایی که تو پستاتون استفاده می‌کنید وجود نداره، اگر متن‌های طولانی دارید طبیعتاً استفاده از عکس‌ها و آیکون‌های مختلف مطلبتون رو از حالت یکنواخت و کسل‌کننده خارج می‌کنه ولی اگر پستتون کوتاه هست، به همون نسبت براش عکس بذارید و شاید اصلاً همون عکس شاخص کافی باشه.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسیات‌های خبررسانی سئو هستند:

چطوری؟ ما در دوره پایه سئو تمام اصول و مقدمات سئو را و اینکه گوگل چطور کار می‌کند، آموزش داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای درک کامل و تسلط روی مفاهیم و کارکرد سئو، حتما در آن شرکت کنید.

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که وقتی صفحه را کوچک و بزرگ می‌کنید، یا در دستگاه‌های دیگری مثل موبایل و تبلت آن را باز می‌کنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد.

Report this wiki page